רוצים אירוע לא שגרתי?

עוברים לחתונה ביום שישי

ומפתיעים את החברים בחופה באווירה מיוחדת ומסורתית

הרב עופר עקיבא, רב מזמר לחתונה, עורך חופות בכל הסגנונות ומאושר ע"י ועדת נישואין ארצית, יערוך עבורכם חתונה ביום שישי, מבלי להתנגש עם הוראות הרבנות הראשית לישראל ומבלי חשש לחילול שבת.

בשנים האחרונות זוגות רבים מבקשים לחרוג מהנורמה של חתונה בערב, ולערוך את נישואיהם באירוע מיוחד בצהרי יום השישי. לחתונה ביום שישי יש אווירה מיוחדת ורגועה. רבים מהאורחים אינם עובדים ביום זה וגם למחרת, ולכן האירוע יכול להתנהל ברוגע ובלי לחץ של האורחים והמארחים.

אין פסול בדבר כל עוד שהדבר נעשה על פי נהלי הרבנות הראשית לישראל, שמטרתם היא למנוע מצב של חילול שבת, ע"י כך שהאירוע יגלוש לתוך השבת. על כן ההוראה היא שהחופה תערך עד 5 שעות לפני כניסת השבת. ניתן להתחיל את האירוע משעות הבוקר המאוחרות (10) ולסיים כשעה עד שעתיים לפני כניסת השבת.

מה היתרונות של חתונה ביום שישי?

אם אתם מבקשים "לחתוך" קצת בהוצאות של האירוע, הרי שחתונה ביום שישי מוזילה את העלות של האולם וכל נותני השירות בעד % 40 במחיר. זאת מאחר, והתפוסה של האולמות ושל נותני השירות אינה מלאה כמו בשאר ערבי השבוע. מצד שני, יש לקחת בחשבון שעיצוב האירוע עשוי להיות יקר יותר, מכיוון שבאירוע ערב העיצוב נעשה באמצעות נרות וכד', ואילו בחתונה הנערכת לאור היום לא ניתן להשתמש באפקט האור, ולכן העיצוב הנדרש הוא בדרך כלל סידורי פרחים מרשימים, שעלותם גבוהה הרבה יותר.

חתונה ביום שישי
טקס חופה וקידושין

בנוסף לזאת, שימו לב, שאם יש לכם מוזמנים שומרי שבת שגרים רחוק, יהיה עליהם לקצר את זמן שהותם באירוע על מנת שיספיקו להגיע לביתם טרם כניסת השבת.

עדיין מחפשים רב לחתונה ביום שישי?

לאחר שבחנתם את כל הצדדים, ואתם מעוניינים באירוע מסוג זה, צרו קשר עם הרב עקיבא, והוא ישמח לעמוד לרשותכם בכל הנוגע לחתונה ביום שישי ע"פ ההלכה.

העיקר שיהיה במזל טוב ובשעה טובה ומוצלחת…

 צרו קשר, הרב המזמר: 050-4680100

המומלצים שלנו: Nine 9 מקום לאירועים אקסקולסיביים

 

לדף הראשי רב מזמר לחופה

 

Call Now Button