יום הנישואין קרב ובא, ההתרגשות בשיאה וההכנות בעיצומן. מבין כל הדברים החשובים שמרכיבים את החתונה, היום הגדול בחייכם, אל תשכחו את השלב החשוב מכל, הלא הוא מעמד החופה. הרגע המרגש בו אתם שומעים את הברכות, עונדים את הטבעת, נרגשים מול כל האורחים ונשבעים לחיים מאושרים יחדיו והקמת בית בישראל. אין עוצמתי יותר מרגעים מרגשים אלה של תחילת הקמת בית חדש בעם ישראל.

את מעמד החופה מנהל כמובן הרב, ולו תפקיד חשוב מאוד. הרב הוא זה שיוצר ביניכם את זיקת הנישואין ומוציא אתכם מהחופה כזוג נשוי. הרב הוא גם זה שקובע אם טקס החופה שלכם יהיה מלא עניין וימשוך אחריו את האורחים בשיתוף פעולה.

הרב עקיבא – רב לחתונה בשרון ובכל הארץ

הכירו את הרב עקיבא, רב צעיר בראש שלכם מאושר לערוך חופות בשרון ובכל רחבי הארץ. סגנון החופה יקבע בתיאום מלא איתכם בפגישה מוקדמת באירוע או בבית הרב, שם תוכלו להביע את רצונותיכם ולשאול כל שאלה שעולה בדעתכם. במידה ותרצו, יש אפשרות לשלב שירים במהלך החופה, דבר שיעניק לטקס החופה שלכם שמחה וייחודיות, וכן החופה תיערך בסגנון שתבחרו ובנוסח שלכם (ספרדי, אשכנזי, תימני).

הרב עקיבא רב לחתונה בשרון ובכל הארץ
הרב עקיבא במעמד חתימת הכתובה

למי שלא מכיר…

הרב עקיבא הינו רב קהילה בהתנדבות, משמש גם כעורך חופה וקידושין וגם כמוהל מוסמך, אקדמאי ויוצא צבא. זוגות רבים שומרים עימו על קשר גם הרבה אחרי הנישואין לייעוץ בנושאי זוגיות, יהדות וכל עניין אחר. הרב מרצה בנושאי יהדות במקומות שונים ומשתדל להנגיש את היהדות לכל דורש.

הנכם מוזמנים לבקר באתר ולהתרשם, לקבל מידע בנושאי נישואין ולהכיר את האדם השלישי שיעמוד עימכם תחת החופה.

התקשרו עכשיו: 050-4680100

 

לדף הראשי – רב מזמר לחופה וקידושין

Call Now Button