רב לחתונה הרב עקיבא עופר בחופה

מחפשים לערוך טקס חופה מיוחד, מרגש, ענייני ושונה מהרגיל?

הגעתם למקום הנכון.
נעים מאוד – שמי עופר עקיבא ואני רב מחתן ומזמר.
אתם עכשיו מתרגשים לקראת הרגע הגדול ואחד החשובים בחייכם – שלו בוודאי ציפיתם רבות.
טקס החופה הוא אחד הטקסים המרגשים ביהדות והוא מורכב ממסורת נהדרת ואפשרות גם לשלב את האני מאמין שלכם בתוך הטקס הזה – אז לפני הכל בואו נבין ונכיר את טקס החופה:
החופה היא חלק חשוב מאוד מהמסורת היהודית שלנו והיא מתקיימת כבר מאות שנים – תחת החופה מתקיימים שני טקסים (שבעבר היו נפרדים) אירוסין ונישואין – ומתחילים את הטקס בחתימה על הכתובה בנוכחות החתן, העדים והרב שעורך את הטקס – וממשיכים בליווי הזוג אל החופה (כל אחד בדרכו שלו) ומתחת לחופה עם כל הברכות ועד שבירת הכוס המרגשת בה מברך החתן את הברכה הידועה ואז שובר את הכוס לזכר חורבן בית המקדש.
חשוב מאוד שגם את החופה עצמה תהפכו להיות למתאימה ביותר עבורכם ועבור האורחים שלכם – ברגע שהחתונה מתחילה בדיוק כמו שאתם רוצים כך ימשיכו גם החיים שלאחריה.
וכאן אני נכנס לתמונה – אני דואג להכיר אותכם, להבין מה חשוב לכם, להיות שותף מלא לתהליך הזה ולצעוד יחד איתכם לכיוון החופה שהכי תתאים לכם – שתשקף את הסגנון שלכם ואת אורח חייכם – ויחד עם זאת לערוך חופה כהילכתה שתהיה מרשימה, מיוחדת ומרגשת.

רב לחתונה – כמה זה עולה?

מהו טווח המחירים שנהוג לשלם לרב לחתונה? כאן באתר תמצאו מאמר העוסק בנושא מחירים של רב לחתונה.
בוודאי שאלתם את עצמכם מה העלות של הזמנת רב מחתן. כל מי שקצת חיפש בגוגל "רב לחתונה – מחירים" כמה עולה רב לחתונה, נחשף לקשת רחבה של מחירים. ובכן, קצת סדר בבלאגן.
כאשר אתם נרשמים ברבנות ומשלמים את אגרת פתיחת תיק הנישואין, אתם זכאים לקבל רב מחתן מהרבנות ללא תשלום, אם החתונה נעשית בתחום השיפוט של הרב, אבל עליכם לממן לו מונית שתיקח אותו הלוך ושוב ותמתין לו. אולם נהוג בדרך כלל לשלם לרב ע"פ היכולת של הזוג. הסכום המקובל נע בין 500 ₪ ל- 1000 ₪.
במקרה ואינכם מעוניינים ברב מקדש המוצע לכם ברבנות, אלא מזמינים רב מחתן אחר או רב פרטי, אז כאן טווח המחירים רחב יותר, כיוון שהרב לא עובד רבנות ואינו מקבל משכורת, הוא רשאי לתמחר את השירות שהוא נותן באופן הנראה לו. כמובן, שבמקרה זה הרב ייתן לכם קבלה עבור השרות. השיקולים שעשויים לבוא בחשבון הם: הוצאות הנסיעה, סוג החופה שבה אתם מעוניינים: בליווי שירה או לא, האם הרב מגיע עם ליווי של נגן וכדומה. במקרה זה טווח המחירים המקובל נע בין 1000 ₪ ל- 2000 ₪ ויותר.

הרב עקיבא – רב מזמר לחתונה במחיר שלכם!

הרב בעל תעודת רבנות ומאושר לעריכת חופות בכל הארץ ע"י הרבנות הראשית, עורך חופות בכל הסגנונות, גם בליווי שירים כבקשת הזוג, עורך חופה אחת בלבד בערב, נפגש עם הזוג לפני החתונה לצורך הכרות ותיאום ציפיות, ניתנת לכם אפשרות גם לבוא ולראות אירוע.
הרב מכוון את הזוג לפני החתונה וזמין לכל שאלה, פתוח לבקשות הזוג ביום המיוחד בחייכם. הרב מלווה זוגות רבים גם לאחר החתונה במתן ייעוץ והכוונה, מתוקף סמכותו גם כמדריך חתנים, ורבים חוזרים אליו לאחר זמן למול את בניהם. משמש גם כמוהל מוסמך.
עובד בכפוף לתנאי החוק, ובהתאם לזאת תינתן לכם קבלה עבור השירות.

רוצים להיפגש?
צלצלו עכשיו: 050-4680100

Call Now Button