נעים מאוד, אני הרב עקיבא, ואני מוהל.

המטרה שלי היא אחת: לתת לכם את הרוגע ואת הביטחון שהפקדתם את בנכם בידיים מקצועיות, נאמנות ובעלות ניסיון.

את דרכי כמוהל התחלתי עוד בשנות לימודיי בישיבת "כרם ביבנה", בה הוסמכתי לרב, כאשר בהפסקות שבין הלימוד בבוקר לבין הלימוד של אחר הצהריים ביליתי בחברת מוהלים מהשורה הראשונה במטרה ללמוד את מלאכתם. נמשכתי למלאכת הקודש, לרגעים המרגשים של הצטרפות עוד ילד ועוד ילד לעם היהודי. הקול הפנימי שלי דחף אותי לשם. שימשתי את גדולי המוהלים במשך שנים ולמדתי מהם את "סודות המקצוע".

משם הדרך היתה קצרה ללכת ללמוד ולקבל הסמכה ורישיון. עמדתי בהצלחה במבחנים של הרבנות הראשית לישראל, במבחנים התיאורטיים והמעשיים של משרד הבריאות וכן במבחנים של הוועדה הבין משרדית לפיקוח על המוהלים.

נכון להיום, ב"ה זכיתי למול מאות תינוקות להורים מרוצים.

מוהל מוסמך | הרב עקיבא

קצת הסטוריה…

המשכתי ללמוד לקבלת כושר לרב עיר, ולאחר מכן הוסמכתי לשמש כרב מחתן (עורך חופה וקידושין) בכל אתר ואתר ע"י מכון י.נ.ר (יועצי נישואים רבניים), וע"י הרבנות הראשית לישראל. בין לבין למדתי גם הדרכת חתנים ב"מוסדות דור ודור".

במקביל ללימודיי בכולל למדתי במכון להוראה "מורשת יעקב" לתעודת מורה בכיר, ולאחר מכן המשכתי ללמוד לתואר ראשון בחינוך, ולתואר שני בתורה שבעל פה באוניברסיטת בר-אילן. כעת אני מסיים לימודי תואר שני (כפול) בתנ"ך במכללת הרצוג שבגוש עציון וכן הכשרת רבני קהילה מטעם ארגון "צוהר".

עודני משרת פעיל במילואים כרב צבאי בדרגת סרן.

בנוסף לעיסוקי כמוהל וכרב מחתן, אני מגיש תלמידים לבגרות בבית ספר תיכון, בודק בחינות של הרבנות הראשית, משמש כרב קהילה בהתנדבות. מופיע כמרצה בבתי ספר ובמקומות ציבוריים, מתוך רצון להאהיב את דבר התורה, ולהוות גשר לסבלנות וקירוב לבבות בין חלקי העם.

זה המקום לומר לכם שאני עורך טקס בריתה / זבד הבת.

לשמחתי, אני זוכה פעמים רבות ללוות משפחה מרגעי החופה המרגשים לרגעים המיוחדים בהם הם זוכים לחבוק בן או בת. ובכך אני שותף לסגירת מעגלים יפים ומרגשים בחוג הלקוחות.

למה כל זה חשוב בכלל ומה זה קשור אליכם?

הנה הסיבה שאני מספר זאת : כדי שתדעו שהגעתם למקום הנכון. אני בא למול את בנכם עם כל הידע, הכלים, התובנות והניסיון, שרכשתי במהלך כל השנים הללו. המטרה שלי היא לתת לכם את השירות קודם כל באהבה ובמקצועיות. חשוב לי שתחושו אמון באדם בו אתם בוחרים להיות השליח למול את בנכם.

חשוב לי שתדעו שבבריתות שלי אני מקפיד על סטריליזציה בכלים, על עמידה בכל כללי ההלכה והרפואה, על זמינות מירבית לאחר הברית בכל שעה ביממה וכן על ביצוע הברית בשקיפות מלאה לעיני האורחים.

אני מזמין אתכם לבקר באתר בעמודי המאמרים ולהרחיב את הידע בנושאים שונים הקשורים לברית מילה, מנהגים שונים, טיפים, הכנות לברית המילה, טיפול בתינוק, תפילות ופיוטים לברית, בחירת השם ועוד. ב"שאלות נפוצות" אספתי עבורכם מניסיוני שאלות חוזרות של הורים והתשובות עליהם. ב"ממליצים" תוכלו לקרוא מה אומרים עליי. תוכלו להתרשם גם מ"גלריית אירועים" וכן מ"תעודות והסמכות".

אני מאחל לכם הרבה מזל טוב להולדת הבן או הבת, שתזכו לגדלו/ה בנחת ובשמחה בבריאות וכל טוב.

מקווה לפגוש אתכם ברגעים המרגשים של חייכם,

עופר עקיבא

תמונה מתוך ברית אותה ביצע המוהל עופר עקביא
טקס ברית מילה

 

לדף הראשי – מוהל מוסמך לברית מילה 

Call Now Button