הלידה מאחוריכם ואתם בהתרגשות גדולה סביב לידת התינוק. כל הקרובים והמכרים מציפים אתכם באיחולי "מזל טוב" ו"איך היה?", ובין לבין אתם צריכים להפיק עכשיו גם אירוע.

משימה לא פשוטה בכל הבלאגן והלחץ מסביב. אחת השאלות הגדולות היא ללא ספק היכן לערוך את טקס ברית המילה? האם להזמין אולם אירועים לברית או לערוך ברית בבית הכנסת או אפילו בבית?

הפתרון לכך נעוץ בשאלה עד כמה תרצו להתפרס מבחינת מוזנים? כמה מוזמנים יש לכם לאירוע? כדאי פשוט לקחת מחברת ולהתחיל לערוך רשימת מוזמנים לפי קבוצות: משפחת הבעל, משפחת האישה, חברים מהעבודה, שכנים, קרובים רחוקים וכו'. כך תוכלו לסכם לעצמכם בגדול כמה אורחים יהיו לכם בברית המילה.

השלב השני הוא להתאים את מספר המוזמנים למקום הברית. כמובן שאם מספר המוזמנים שלכם גדול עדיף שתסגרו על אולם אירועים לברית, זו האפשרות הטובה ביותר, בלי שתצטרכו לעבוד קשה מידי. האופציה השניה היא להשכיר אולם של בית כנסת (יש בתי כנסת רבים שיש להם אולם גדול ומצוייד במספיק שולחנות וכיסאות לאירועים), ואז לערוך את הברית בבית הכנסת. באפשרות הזו יהיה מוטל עליכם לדאוג לשירותי קייטרינג עבור סעודת הברית.

אם מספר המוזמנים שלכם קטן או אם בחרתם לא להתפרס יותר מידי ולהזמין רק את הקרובים ביותר, תוכלו לערוך את טקס ברית המילה בבית הכנסת או אפילו בבית. גם כאן תצטרכו אתם לדאוג לכיבוד לאחר הברית. קחו בחשבון, שאם תבחרו באפשרות הזו, ייתכן שתזכו להרבה ביקורים מכל המכרים שרוצים לאחל לכם מזל טוב ולהביא מתנה…

כעת, עליכם לערוך את שיקולי הנוחות שלכם וגם שיקולים כלכליים, כמובן, ולקבל החלטה מושכלת לגבי מקום לברית.

בהצלחה!

 

לחזרה לדף הראשי – מוהל מוסמך לברית מילה

Call Now Button