חתונה היא שמחה גדולה, גם לזוג שעומד להינשא וגם לכל קרובי המשפחה והחברים, וכשזה מגיע לבחירת רב, רבים מהזוגות מעוניינים בחופה וקידושין כדת וכדין, אך לאו דווקא רוצים שהיא תהיה סטנדרטית.

יש מי שחשוב להם למצוא רב מזמר לחתונה בירושלים שיקיים חופה בשילוב שירה וברכות בנוסח העדה אליה משתייכים או בסגנון מסוים, יש גם מי שמעדיפים שהרב יהיה ידבר בגובה העיניים ויבין גם לליבם של צעירים חילונים ולא רק מסורתיים או דתיים.

רב מזמר בירושלים | רב לחתונה יהודית בירושלים
הרב עקיבא במהלך טקס חופה וקידושין

מתכננים חתונה בירושלים? רב כבר בחרתם?

עומדים להתחתן בעיר הקסומה והקדושה? מחפשים רב מזמר בירושלים שיערוך לכם חופה מרגשת אך תוך הבנה של רצונותיכם ובתיאום מלא אתכם בכל מה שקשור לסגנון ולנוסח? ובכן, אתם מוזמנים לערוך הכרות עם הרב עקיבא.

אקדמאי ששירת בצה"ל, מכהן כרב קהילה בהתנדבות, עורך חופה וקידושין לאוכלוסיות מגוונות, למגזר הדתי והחילוני כאחד. רב מזמר לחתונה בירושלים ובכל עיר אחרת ברחבי הארץ, שלצד חופות עורך כמוהל מוסמך גם בריתות, מעביר הרצאות בנושאי יהדות ואף מדריך חתנים.

אינפורמציה, תשובות לשאלות, תעודות ותמונות – הכל באתר

אם נחוץ לכם רב מזמר בירושלים ובכל אזור אחר, פה באתר תוכלו להתוודע מקרוב אל שירותיו של הרב עקיבא, לקבל מידע מסודר, לבחון תעודות והסמכות, לקבל תשובות לשאלות נפוצות ועוד.

לתיאום פגישה התקשרו: 050-4680100

 

לדף הראשי – רב מזמר לחופה וקידושין

Call Now Button