הרבה זמן לקח לך לבחור את האדם השני שיעמוד איתך מתחת לחופה.

ומה לגבי האדם השלישי (הרב)?

עורך חופה וקידושין הוא מנחה טקס החופה אשר גיבוריו הראשיים הם אתם – החתן והכלה. בחירת רב לחתונה הינה פעולה משמעותית. כדאי להקדיש זמן ומחשבה כדי לוודא שבחרתם באיש מקצוע שייתן לכם שירות העונה על ציפיותיכם.

החופה הינה המרכז הטקסי והתוכני של החתונה. ככזו עליה לייצג נאמנה את תחושותיכם והעדפותיכם, ולייצר מפגש משמעותי בין המסורת היהודית לבין מי שאתם. תפקיד הרב המחתן לסייע לכם בכך.

רבנים מחתנים נבדלים זה מזה בסגנונם האישי, באופן עריכת החופה ביצירתיות ובתוספות. עליכם יהיה להגדיר לעצמכם את רצונותיכם בטרם תבחרו ברב לחתונה ותערכו עמו תיאום ציפיות מפורט.

אם הנכם מחפשים רב לחתונה מומלץ, צעיר ומדבר בגובה העיניים ובראש פתוח, ותוהים איך לבחור רב לחתונה –  אתם מוזמנים להיפגש עם הרב עקיבא במקום נח – בבית הרב או אפילו בבית קפה בקרבת אזור מגוריכם. הרב עקיבא עורך חופות לכל העדות ובכל הסגנונות. 

  • הרב עקיבא מאושר לערוך חופות בכל הארץ ע"י הרבנות הראשית ואת הסמכתו רכש מטעם איגוד י.נ.ר (יועצי נישואין רבניים)

  • פגישה מקדימה לתיאום ציפיות

  • שי ייחודי לכל כלה

  • הקשר עם הרב לא נגמר בכמה דקות של חופה: קבלו קובץ הדרכות חינמי לבניית הזוגיות

  • מחויבות לחופה אחת בלבד בערב

  • ליווי צמוד בכל שאלה ועניין – הכתובת שלכם לכל עניין יהודי!

הרב עקיבא הינו בוגר ישיבת הסדר, משרת פעיל במילואים כרב צבאי בדרגת סרן, רב קהילה בהתנדבות. עוסק כמוהל, מרצה בנושאי יהדות ומדריך חתנים.

 

למה חשוב שתקדישו מזמנכם להיפגש עם רב לחתונה

בתוך כל העומס שלפני האירוע?

מטרת הפגישה כפולה: לאפשר לרב להכיר את בני הזוג שאת חופתם יערוך כדי שיוכל לשוות לטקס פנים אישיות וייחודיות; ולאפשר לכם להכיר מעט את האיש שיעמוד עמכם תחת החופה, לבנות עמו יחסי אמון ולחוש בנוח במחיצתו.

רב לחתונה יהודית
מעמד חתימת הכתובה עם רב לחתונה ועדי הנישואין

מה בפגישה?

• שוחחו על העדפותיכם בנוגע לאופן עריכת החופה; את הרב עקיבא תפגשו כרב מזמר לחתונה, עורך חופה וקידושין עם או בלי שירה, וכן כרב לחתונה בסגנון ספרדי, מרוקאי, אשכנזי ותימני.

• תאמו עם הרב מראש אם בכוונתכם לחלק תפקידים במהלך הטקס. עליו לדעת אילו טקסטים יאמר בעצמו, ומה יאמרו בני משפחתכם או ידידיכם.

• תאמו עם עורך החופה מראש אם ברצונכם להוסיף נופך אישי לטקס. רב לחתונה משמש גם כמנחה הטקס ועליו לדעת על תכניותיכם:  להעלות אורח לשאת דברים או לומר מלים אישיות בעצמכם.

• סכמו עם עורך החופה מבעוד יום מה הוא מצפה שתביאו אתכם לחופה, דאגו לדווח מראש את שמותיכם המלאים, מצבכם המשפחתי, אם אתם משפחת כוהנים, אם אחד מהוריכם אינו בחיים ועל רגישויות משפחתיות רלוונטיות.

• הסדירו מראש את נושא התשלום. הגיעו עם הרב לחתונה לעמק השווה לפני האירוע. הרב עקיבא הינו רב פרטי ואינו נושא תפקיד ציבורי ולכן השירות כרוך בתשלום. עבודתו נעשית בכפוף לתנאי החוק, ובהתאם לזאת תינתן לכם קבלה עבור השירות.

• תאמו עם הרב לחתונה את השעה היעודה לעריכת החופה והקידושין.

בפגישה תוכלו להעמיק את היכרותכם עם הטקס המסורתי. כבעלי השמחה, חשוב שתרגישו חלק מן הטקס, תבינו מה מתרחש בו, תכירו את מילותיו ומנהגיו ותעמדו על הרעיונות המנחים אותו. קריאה משותפת בכְּתוּבָּה ותרגומה לשפה העברית תסייע לחתן להבין את פשר התחייבותו. לימוד הטקס המסורתי יאפשר לכם להיות שותפים בעיצוב חופתכם, לבחור את המנהגים הרצויים לכם, להוסיף לטקס רעיונות משלכם וכך להפכו  לטקס מסורתי בגוון אישי.

הרב עקיבא מחויב לתת לכם את השירות הטוב ביותר ברגעים המרגשים של חייכם.

לקביעת פגישת הכרות צרו קשר: 050-4680100

 

לדף הראשי – רב מזמר לחתונה יהודית

 

 

אולמות אירועים מומלצים: חוות אלנבי – המקום לחתונה קטנהקסיופיאה – אירועים על הים

Call Now Button