מתחתנים? קודם כל מזל טוב! ההכנות לקראת החתונה רבות ומפרכות. הכל צריך להיות מדויק, ולא רק כל דבר בנפרד, אלא התקווה הגדולה היא שברגע האמת הכל יתחבר לו יחדיו להרמוניה מושלמת, שתיצור אווירה יוצאת דופן, וזיכרונות שיחרטו לעד. שלב החופה הוא ללא ספק מהשלבים החשובים ביותר של החתונה.

רוב החופות נראות אותו דבר: הקרובים ביותר נמצאים פיזית קרוב לחופה, וההתרגשות ניכרת על פניהם. האורחים הפחות קרובים עומדים מאחור, מפטפטים ולא שמים לב לנעשה תחת החופה.  לרוב, הקהל מחכה לקטעים המוכרים שבטקס החופה, שם הוא יכול להראות שיתוף פעולה במחיאות כפיים וכד', כמו: "הרי את מקודשת לי בטבעת זו כדת משה וישראל" או שבירת הכוס. שאר הטקס הכולל את הברכות ובעיקר  את קריאת הכתובה מוכר פחות לכולם, מעניין פחות  וגם לא מובן.

אתם לא רוצים שזה יהיה כך!

מחפשים רב לחתונה במרכז העניינים? בכל נפשכם אתם מקווים לחופה שמחה, מרתקת וסוחפת, שבה הרב מעניין את כולם, משיג שיתוף פעולה מלא של האורחים, מוסיף קטעי קישור לעניין, מפתיע ומרגש.

הרב עופר עקיבא עם המשפחה

הרב עקיבא, רב לחתונה במרכז ובכל מקום בארץ, יערוך בשבילכם חופה בלתי נשכחת  שהאורחים ידברו עליה עוד הרבה אחרי!

הרב עקיבא מאושר לערוך חופות בכל הרבנויות בארץ, שכבר מהרגע שתשוחחו עמו תרגישו את הערך הרב שתוכלו לקבל ממנו בעריכת חופה שתקלע בדיוק לטעמכם האישי. יש אפשרות להיפגש לפני האירוע לתיאום ציפיות וכן לבוא לראות אירוע.

כאקדמאי ששירת בצבא, הרב עקיבא מדבר בגובה העיניים, מבין עניין וזורם עם רעיונות צעירים, מבין את הציבור החילוני בפרט ונהנה מהזכות לעבוד איתו.
בין היתר משמש הרב עקיבא כרב קהילתי בהתנדבות, מרצה בנושאי יהדות בקהלים שונים, מוהל מוסמך, מדריך חתנים ויועץ נישואין.

צרו קשר: 050-4680100

Call Now Button