מזל טוב! נולד לכם בן ואתם שמחים ונרגשים מאוד, אולי גם קצת מבולבלים בים המטלות, שצריך לסדר ולדאוג בשבוע הראשון שלאחר הלידה.

בין כל הדברים שצריך לארגן, יש לדאוג בראש ובראשונה למוהל מומלץ וטוב עבור הרך הנולד, כדי שיהיה לכם שקט נפשי, שהבן שלכם בידיים טובות ומסורות.

רצוי מאוד שתכירו את המוהל שבחרתם למול את בנכם, כדי שתהיו רגועים ובטוחים. במשפחות רבות נהוג לקחת את ה"מוהל המשפחתי "- זה שמל את הסבא, האבא והנכד…

אם אין לכם כזה, אשמח ללוות אתכם לפני הברית בבואי לבדוק את כשירות התינוק לברית ולהכיר אתכם. כמובן, תקבלו הנחיות מדוייקות לגבי מה צריך להביא לברית, איך לטפל בתינוק לפני אחרי הברית ועוד.

חשוב לי שתרגישו ביטחון לגבי האדם שימול את בנכם, ולכן ההכרות היא חשובה. אני מזמין אתכם לבקר באתר ולהתרשם מאירועים, הסמכות, מאמרים שונים בנושאי ברית מילה, טיפים והכוונות לקראת ברית מילה ועוד.

בנוגע לאופן העבודה שלי, חשוב לי שתדעו שאני עובד בכפוף להוראות הוועדה הבין – משרדית לפיקוח על המוהלים. אני משתמש בכלים סטריליים, נותן את האפשרות להקל על התינוק באמצעות משחה מקומית או תכשיר הומאופטי בלבד. כל הברית מתבצעת לעיני האורחים. אגיע יום לאחר הברית להוריד את החבישה ולמעקב.

ב"ה באמתחתי מאות הורים מרוצים לתינוקות שזכיתי להכניסם בבריתו של אברהם אבינו. אשמח שגם אתם תכנסו לספר הבריתות שלי.

הרב עופר עקיבא, מוהל מומלץ מוסמך הרבנות הראשית ומשרד הבריאות.

לפניה למוהל עקיבא, התקשרו: 050-4680100

 מוהל מומלץ לברית רפואית הלכתית
הרב עקיבא בטקס ברית מילה

 

לחזרה לדף הראשי – מוהל מוסמך לברית מילה

Call Now Button