מזל טוב! אתם חובקים בן וזה בדיוק הזמן לתכנן את טקס ברית המילה. הורים רבים חוששים מאוד מהברית, חלקם בגלל שמועות וחלקם מחשש ודאגה טבעית לרך הנולד.

בדיוק לשם כך אתם מוזמנים לקרוא כאן באתר הרב עקיבא, מוהל מוסמך, על נושאים שונים הקשורים לברית מילה ואיך מתבצעת ברית מילה, עם השיטה הייחודית לאילחוש מקומי ושימוש בטיפות הומאופטיות בלבד, הברית תעבור תוך דקות ספורות, וכל החששות יישארו מאחור.

ב"ה הנני מוהל מוסמך מטעם הרבנות הראשית לישראל ועובד בכפוף להוראות הוועדה לפיקוח על המוהלים, מוסמך גם ע"י טובי המוהלים בארץ, בעל ניסיון של מאות בריתות, כן ירבו!

אני מגיע לראות את התינוק יום לפני הברית לבדיקה וכן הכרות עם ההורים והנחיות לקראת הברית, דבר שמרגיע הורים רבים. כמו כן אגיע יום לאחר הברית לצורך הורדת התחבושת ומעקב. זמין לשאלותיכם בכל שעה ביממה לפני ואחרי הברית.

טקס ברית מילה, מוהל בגבעתיים
טקס ברית מילה עם המוהל הרב עקיבא

מי אתה המוהל עקיבא?

הרב עקיבא עורך טקסי ברית מילה לכל העדות, בגבעתיים ובכל אזורי המרכז והשפלה. הרב משתמש רק בכלים שעברו סטריליזציה או בערכה חד פעמית, לבחירתכם. הרב מביא איתו ניסיון, ידע ומיומנות. המוהל יגיע לביתכם לפני הברית ולאחריה למעקב. הברית מתבצעת באלחוש מקומי ע"י משחה בלבד, והדבר מקל מאוד על הרך הנולד. כמו כן, המוהל יימצא עבורכם בזמינות מרבית בכל שעה לאחר הברית. מילה ע"פ כל כללי ההלכה והרפואה.

אז אם אתם תרים אחר מוהל אמין בגבעתיים, צרו קשר עם הרב עקיבא ובנכם היקר בידיים טובות ואוהבות.

לפרטים נוספים חשובים והתרשמות, בקרו באתר.

להזמנת מוהל בגבעתיים, התקשרו: 050-4680100

 

לדף הראשי – מוהל מוסמך לברית מילה

Call Now Button