מוהל

ברית מילה יהודית מקצועית רגועה ושלווה עם הרב עקיבא

מוהל - הרב עקיבא עופר

הורים יקרים ראשית כל מאחל לכם מזל טוב להולדת הנסיך הקטן, אני בטוח שהינכם מלאים חששות לקראת הרגע הגדול העומד לפניכם. נעים מאוד אני הרב עקיבא ואני כאן על מנת להפוך לכם את הרגע המיוחד הזה לחוויה מושלמת, במרוצת השנים מלתי מאות תינוקות נרגש ללוות את ההורים המאושרים לברית רגועה ושלווה כי הרגע הזה הוא מיוחד בו אתם זוכים להכניס את בינכם יקירכם בבריתו של אברהם אבינו. 😀

חשוב לי לציין שביצוע ברית מילה הוא תהליך אשר מצריך זהירות רבה וידע מקסימלי על מנת שהכל יעבור בבטחה, עם ידע ונסיון רב שנים המלצות לרוב וכושר הסמכה למוהל מומחה אני בטוח שהחוויה שלכם תהיה מושלמת, ראשית כל נבצע בדיקה מקיפה לממצעים הרפואיים של הילד על מנת לוודא שאכן הוא כשיר לעבור את התהליך, אם אם אתם מעוניינים לטוב ביותר עבור בניכם מזמנים אתכם ליצור איתי קשר להסבר מפורט.

השאירו פרטים כאן למטה ואחזור אליכם בהקדם.

קצת עלי - הרב עקיבא מוהל לברית מילה

נולדתי וגדלתי בתל אביב, לאחר לימודי התיכון בעיר, המשכתי לישיבת ההסדר "כרם ביבנה". לאחר השרות הצבאי חזרתי ללימודים בישיבה התחתנתי והמשכתי בכולל. לאחר שסיימתי את המבחנים הוסמכתי לרבנות קיבלתי כושר לרב עיר ע"י הרבנות הראשית לישראל ואישור לערוך חופות. במקביל למדתי את אומנות המילה אצל גדולי המוהלים בניהם: הרב מחפוד, הרב מילר, דוד בן מנחם ועוד.

למדתי באוניברסיטת ת"א ובר אילן ואני בעל תואר שני (כפול) ותעודת הוראה בחינוך המיוחד. משמש כרב קהילה בהתנדבות, מרצה, מורה בתיכון, מוהל מוסמך, רב עורך חופה וקידושין רב מזמר.

אב לתשעה ילדים מדהימים. וסב לנכד.
רב פרטי, מחנך, מרצה, עורך חופה וקידושין, מוהל.
עם כל הניסיון שצברתי, נמשכתי לערוך חופות, בעיקר לחילונים ומסורתים להנגיש להם את היהדות בשפה שלהם ובמאור פנים ובדרכי נועם ובכך להאהיב עליהם את היהדות ולגלות את הניצוץ שבהם ואת האהבה הגדולה שיש בהם ולזכות לפידבקים חיוביים, נהנה במיוחד לפגוש זוגות אוהבים ולהיות איתם בקשר, ותוך כך הרחבתי את מעגלי הפעילות שלי מחוץ לקהילה והפכתי את ההובי למקצוע.

קצת סרטונים וטיפים להורים על ברית המילה

מה הורים מספרים עליי?

Call Now Button