אם אתם ספקניים לגבי מוהל לבנכם, בואו ואנסה להרגיע אתכם , היינו צריכים מוהל לנכד הראשון שלנו.

היום יש טרנד של להביא רופא כירורג כדי שיעשה את הברית. לאחר שקראתי לא מעט בעד ונגד, החלטתי ללא צל ספק לקחת מוהל מנוסה עם המלצות, למרות שלא הכרתי אותו לפני.

והתוצאה- הפתעה שעד היום אנו נפעמים מהרב ומהברית המושלם, שזכה לתשבחות מהאחיות, הרופאה. אבל לא רק על זה הרב הסכים למרות הקושי במרחק הרב מתל-אביב לקרית אונו לבוא ברגל מרחק של למעלה משעתיים, הוא הגיע יום לפני, הדריך את הזוג ואותנו מה נדרש, בפירוט מלא ומדוייק.

את טקס הברית לא נשכח לעולם, שירה, אסטטיות, הכל מסודר, הברית היה קצר, המוהל עקיבה נשאר עוד כשעה לראות שהכל בסדר, התינוק למעט בכי קל לא סבל קשה ולא בכה. הרב הפסיק לחלוטין את הדימום. נתן הנחיות פז מה לעשות למחרת בבוקר.

הוא הגיע בצאת החג למחרת, בדק שוב שהכל בסדר. התקשרנו אליו כדי לשאול סוגיה באיחוי הפצע, הרב ראה ובאמת מה שאמר כך בדיוק קרה. אין לי בתור הסב אלא לשבח את הרב ולכם הורים סבים יקרים, אל דאגה, אני מבטיח לכם שאתם לוקחים מקצוען אמיתי וצנוע. תורידו מהאפשרות לקחת רופא מוהל, הרופאים מזריקים (בהסתר) זריקה לתינוק שכואבת לו יותר מהברית, לאחר שהטשטוש פג יש לתינוק כאבים, שלא נדבר על הכנסת כימיקלים לגוף התינוק, וסכנה במידה והתינוק רגיש. מבטיח לכם שעקיבה המוהל יעשה את מלאכתו במקצועיות, ללא כאב , (בכי קל) בטוח, יעיל, עם טקס מרשים.

פורסם ע"י הסב עמוס בקישור הבא: המלצה למוהל הרב עקיבא

Call Now Button